viernes, 4 de mayo de 2007

lacerator

QUÉ ES Y QUIÉN FABRICA LACERATOR®

Lacaerator® es un novedoso sistema de molturación de aceituna patentado, desarrollado, fabricado y comercializado por Adayma Oleícola, S.L., sociedad creada a finales de 2004 por la familia Carranza Tortosa.

Así mismo, la empresa Adayma Oleícola, S.L. también tiene como objeto social la instalación de huertos solares, y la construcción “llave en mano” de todo tipo de instalaciones alimentarias, desde el movimiento de tierras hasta la puesta en marcha a satisfacción del cliente.

La capacidad de producción de molinos por parte de Adayma Oleícola, S.L. es de 10 molinos al año, aunque si fuera necesario fabricar más, se pondrían los medios para atender la demanda que se produzca.

El plazo mínimo de entrega del primer molino es de 90 días, por imperativo de fundición y mecanizado de los rodillos, y 15 días más por ensamblaje de cada molino adicional.

És possible que el vostre navegador no pugui visualitzar aquesta imatge. És possible que el vostre navegador no pugui visualitzar aquesta imatge.

És possible que el vostre navegador no pugui visualitzar aquesta imatge.

Parlant d'absència de lideratge

ANTONI Bassas

D'uns temps cap aquí, no fem més que sentir que a aquesta societat li falta algú que la lideri. Dono per descomptat que no ens referim a una persona en concret, sinó a una actitud general dels nostres polítics. Per tant, refem la pregunta i tornem a llançar-la: ¿què és el que afirmem exactament quan diem que trobem a faltar un lideratge?
D'entrada, el que volem dir és que estem cansats de les actuals formes de fer política. Sobretot d'aquelles de joc ras que tracten el ciutadà com si fos curt, i que ara, en època de precampanya, tant sovintegen: buscar la foto oportunitat, aprovar mesures populars o inaugurar amb frenesí. Qui necessiti escriure la seva carrera política amb retolador gruixut manarà però no liderarà.
Per descomptat, liderar no és administrar. Ni que s'administri amb eficàcia. I al cap i a la fi, tots els països tenen un aparell administratiu.
Lidera qui té una idea de país. Qui proposa una meta ambiciosa i n'assenyala la direcció. Qui no repeteix consignes d'aparell sinó que argumenta. Lidera qui no diu una cosa i en pensa una altra (i a sobre se li nota). Qui escolta la gent amb atenció i l'oposició amb respecte. Lidera qui posa el país al davant del partit. Lidera aquell que fa el que creu que ha de fer, no només el que li convé.
Amb l'actual domini dels partits per damunt dels candidats, amb llistes tancades i secretaries d'organització omnipoderoses, no esperin veure gaires líders. El líder es mou, i ja saben que en política, qui es mou no surt a la foto.
També els mitjans de comunicació haurem de canviar moltes actituds. Per començar, aquesta preferència nefasta per la bronca per sobre del debat. Hi pensava dimecres, quan fins i tot un estranger podia sentir l'emoció de la transcendència que irradiava el debat entre Sarkozy i Royal, transmès pel Canal 3/24.
El nivell d'argumentació, la personalitat dels contendents, el patriotisme cívic que es respirava, tot plegat despertava una sana enveja. No sé si són líders. Però m'ho van semblar.

LA PÈRDUA DE CONFIANÇA EN ELS JUTGES // LIDIA FALCÓN

LA PÈRDUA DE CONFIANÇA EN ELS JUTGES // LIDIA FALCÓN
La inseguretat jurídica de l'Estat

1. • Els vaivens en les decisions dels fiscals i els magistrats no poden deixar ningú tranquil

MARTÍN TOGNOLA
MARTÍN TOGNOLA

LIDIA Falcón*

Les últimes peripècies patides pels més alts tribunals de l'Estat (Audiència Nacional, Suprem i Constitucional) han ofert a la ciutadania una representació més aviat esperpèntica de la nostra justícia. Que els magistrats de la sala corresponent de l'Audiència es disposessin a atorgar la llibertat provisional a Iñaki de Juana Chaos i la resta dels magistrats organitzessin una assemblea per evitar-ho; que el fiscal de l'Audiència sol.licités primer 97 anys de presó contra el mateix acusat per haver escrit un article amenaçant en un diari, que més tard modifiqués la petició rebaixant-la a 17, que la sala el condemnés a 12 i que el Suprem rebaixés la pena fins a 3 --s'hi ha d'afegir que, en aquesta última sentència, cinc magistrats van emetre vots particulars: dos a favor de l'absolució i tres per una condemna de set anys---; que el Constitucional recusi un magistrat i es negui a fer-ho amb un altre per la mateixa causa deixa perplex tot aquell que confiï en el nostre Estat de dret.

NOMBROSOS comentaristes molt autoritzats han dit que precisament la capacitat que té la justícia de rectificar les seves prò- pies decisions inicials, que, contràriament, no se sol trobar ni en el poder legislatiu ni en l'executiu, és una de les grandeses d'aquell, que constitueix el pilar fonamental de la garantia de la seguretat jurídica que tot ciutadà té el dret d'exigir al seu Estat.
Però s'ha de ser molt conformista per acceptar plàcidament aquest criteri. Els vaivens que agiten les decisions dels fiscals i dels magistrats no poden deixar ningú tranquil. Se suposa que els doctes jutges que s'asseuen a les més altes estrades de la magistratura coneixen perfectament les lleis que han d'aplicar, així com la jurisprudència emesa amb anterioritat a la seva decisió, i que a més se'ls ha escollit per la seva provada objectivitat i imparcialitat en l'exercici d'una funció tan compromesa. Per tant, que sigui tan just condemnar un acusat a 97 anys de presó com tres pel mateix delicte no ho pot entendre ningú. De la mateixa manera que tampoc és admissible que les querelles internes dels components d'a- quests tribunals, en raó dels interessos partidistes que defensen, els portin a discrepar amb tanta disparitat en els seus dictàmens jurídics.
Però, la veritat que no surt mai a la llum pública és que una de les greus carències del nostre sistema judicial és la falta de seguretat jurídica que estem vivint en els últims anys. En part per les constants modificacions legislatives imposades per un afany normatiu desenfrenat dels nostres diputats, en una altra per l'evident desinformació dels legisladors sobre la societat que sotmeten a les seves disposicions, i finalment pels prejudicis ideològics dels jutges que han d'aplicar les lleis. El resultat és que a Espanya es dicten diàriament milers de resolucions, per part de centenars de jutjats, que són contradictòries entre si. És impossible pronosticar a un client el resultat d'un procediment a partir de les proves i evidències de què es disposi, perquè la resolució judicial dependrà fonamentalment de la ideologia tant política com moral que defensin el jutge i el fiscal, de la biografia d'aquests i fins i tot del bon o mal humor que pateixin en el moment de prendre la decisió. Sobretot en els casos de divorci, custòdia de menors i violència contra la dona.
Algunes d'aquestes resolucions han sortit a la llum pública, per l'escàndol social que provoquen. Sentències que afirmen que no hi ha acarnissament en l'assassinat de la dona que rep 70 punyalades; que neguen el delicte de violació perquè la víctima no va oposar la suficient resistència, ja que li va demanar un got d'aigua al seu violador; qualificacions fiscals d'abusos sexuals, en lloc de violació, de nens d'1 a 5 anys, fins i tot quan van ser sodomitzats, perquè no hi va haver intimidació o violència. Mentre en altres casos, aquests que no es publiquen, tant el fiscal com el jutge estimen amb més rigor el delicte i apliquen la llei en un grau més gran.

CASOS EN què ni s'atenen les declaracions dels testimonis i pèrits i es dicten sentències afirmant simplement que no són creïbles, i altres en què les mateixes proves es tenen en compte. Processos civils en què el fiscal no compareix, tal com estableix la llei, perquè el jutjat es troba sobrecarregat d'assumptes, i altres en què el jutjador es nega a practicar cap prova si el fiscal no hi està present. Tots aquells que se senten familiaritzats amb l'administració de justícia coneixen les arbitrarietats i contradiccions que es produeixen en els diferents jutjats, i fins i tot en les resolucions de les audiències, quan comparen uns casos amb uns altres, unes sentències amb unes altres, uns incidents amb uns altres.
La falta d'unificació de criteris entre els diferents jutjats, audiències i jurisdiccions produeix en el ciutadà la convicció que es troba sota l'arbitri de professionals impulsats per les seves creences ideològiques i de poca estabilitat emocional. Condicions que fan injusta la justícia.

*Advocada

miércoles, 2 de mayo de 2007

Qualitativo

He encontrado esta herramienta que puede ser interesante para bloggers que buscan reconocimiento de sus escritos:

Qualitativo
Introducción
Qualitativo es una herramienta para webmasters que permite a los usuarios de una página web valorar o calificar todo tipo de documentos.

Se pueden calificar noticias, posts de un blog, artículos de todo tipo, servicios, herramientas y mucho más. Un ejemplo se puede ver en la siguiente imagén:

Artículo y la calificación de Qualitaivo
Artículo y la calificación de Qualitaivo
Funcionalidad
Para ello, el webmaster solo debe copiar el código de Qualitativo, adaptarlo para que se corresponda con su sitio y por último, pegarlo. Qualitativo no requiere ningún tipo de registro hoy en día y funciona sin necesidad de registrase en el sistema.

La herramienta es independiente del sistema de publicación que se utilice o lenguaje de programación, es un código JavaScript muy sencillo e inocuo. Puede adaptarse fácilmente a cualquier sistema, en el sitio de Qualitativo.com se muestran ejemplos de adaptación a Blogger, Zoomblog y WordPress.
Posibilidades de Configuración
Posibilidades de Configuración
Reportes
El webmaster tiene la posibilidad de ver los reportes directamente en el sitio de Qualitativo.com que están ordenados por sub-temas.
Reporte de las votaciones
Reporte de las votaciones
El futuro de Qualitativo
Qualitativo es una herramienta nueva, por lo tanto aún se realizarán mejoras que ayuden a la integración del servicio.

Entre las nuevas funcionalidades que se van a incorporar se tiene:

  • Exportación de reportes a Excel o formato CSV
  • Personalización del área de votación, del 1 a N, Si / No.
  • Funcionalidad de origen geográfico de las calificaciones.
  • Personalización de los reportes.
  • Varios tipos de módulos de votación.
  • Votaciones en XML / RSS.
El equipo
El sistema de votación de Qualitivo ha sido desarrollado y mantenido por Fernando Cuadrado, Gabriel Luraschi y Pablo Cuadrado

Informaciones
Mayores informaciones se puede obtener directamente en la página web de Qualitativo


No tengo claro si merece la pena incorporarla a un blog tan modesto como Bitácora Kcslot

Mis otros blogs

Bitácora Kcslot es un blog de automovilismo y slot, evocación del pasado de la competición automóvil y su reproducción como coches de slotjavascript:void(0)
Publicar

Notas Kcslot, blog experimental donde recojo anotaciones útiles para crear contenido en Bitácora Kcslot

Noticias de OS/2 y eComStation es un blog de noticias sobre estos sistemas operativos, software y anuncios de toda clase.

lunes, 30 de abril de 2007

How linkable is your blog post?

Voy a analizar esto a ver si sirve para Bitácora Kcslot y otros blogs



How linkable is your blog post?
From here. The idea is that the more you can say yes to, the more likely it is that people will read to what you write. Not that there's an exact formula for it, but most of these are good.

* My post title includes a pun
*
* My post title includes more than 10 words
* I start off by explaining the post’s core idea
* My post contains more than 3 paragraphs of my own writing
* I spell-checked my post
* The post’s idea was “sleeping” inside my head for several weeks before I wrote it down
* I was the first to report on this (as far as I know)
* This post might have profound implications for a company, celebrity, or politican
* This post might have profound implications for my readers
* This post is in-tune with the overall topic of my blog
* I illustrated my post with screenshots, drawings, or cliparts
* I end the post with a “bang”
* I use the Creative Commons license to share my content
* I emailed friends to let them know about my article
* I validated my blog’s HTML after posting
* I use a standard blog template
* I read my own post for clarity at least twice
* I use links, bold/ italics, or lists
* I’m blogging daily
* My blog is read by many people
* My post is English
* I’m reporting on first-hand experiences
* The subject I’m writing about is close to my heart
* My post includes a video, audio file or ZIP download
* Readers can comment on my post
* I submitted the post to Digg
* I submitted the post to Metafilter
* I submitted the post to Boing Boing
* I sent the post to a mainstream news source
* My post is above 250 KB (including images)
* I checked my blog’s appearance in at least 2 browsers
* I include a large ad on top of the main content
* My ad colors resemble my main content
* I decrease the font-size quite a bit to make the layout look better
* I’m citing my sources and delivering proof for what I say
* I’m using affiliate links inside my post’s content
* My post might be considered controversial by many
* Some parts of my post make people laugh
* My server is fast to deliver pages, even under heavy traffic
* My full name is included at the beginning or end of the post
* My “About” page is linked in the navigation
* My “About” page includes my bio and photo
* I’m using several JavaScript widgets (like counters) in my blog
* I’m checking my blog statistics every few days
* I consider myself an expert on this post’s topic
* My page includes animated ads
* My page includes an ad that pops up or is overlaid on the content



Some of them are a bit strange, though. More than 10 words in the the title? Why? Putting a large ad at the top? No, that doesn't exactly help you get linked by anybody. Ads don't attract visitors. Maybe they help you monitize the site, if they don't scare people away. No, a pop-up overlaid ad is about the most idiotic thing you can do if you want somebody to link to your blog without being paid for it. Everybody hates them, except for the spammers who think them up. What's the guy thinking?



7 Aug 2006 @ 18:27 by Sean Murphy @64.32.174.115 : Not all of the elements are positive
about 40% of the items are actually negatives, (e.g. puns, more than 250K post size, more than ten words in title...) This is actually a very sophisticated analysis tool (you can disagree with his advice but it's presented in prioritized fashion). Many of the items are actually common "negatives" that make a post less likely to be linked. You should check some of the boxes you found strange and then read all the way to the end of the feedback, I think in most cases it will recommend NOT doing them.


sigue:

Based on your test results, here are the top 10 tips (ordered by importance) on how you can improve your post::

1.

Make sure you write something original, and not just a few sentences. When people link to content, they usually go straight to the source... so if your blog doesn’t have much content, or just links to the real content (which is nothing bad, it’s what link blogs do), don’t expect to get too many backlinks.
2.

The worst possible thing to happen is that just when your post takes off, your server goes down from traffic. When you want to take your blog to the next level make sure you are up to it with a fast and reliably strong server package. Just imagine you’re on the Digg frontpage and your server goes down... how likely is it that a) people come back to your post the next day and b) people digg your post? Not very!
3.

Sometimes, a small illustrative or explanatory image can go a long way to improve the linkability of your post. It just makes an article feel more fun, and more complete. Naturally not everyone’s an artist or designer, but there are many Creative Commons licensed photos around on Flickr and others.
4.

It’s good practice to use an “inverted pyramid” style of writing online. This means that you start off by explaining the main idea of your post, and you later expand on the idea with more details. This way, people with little time can easily decide whether or not they like your post. After all, if someone doesn’t understand what you want to talk about, that someone might just leave. “Prime” your audience in the first sentence so they know what to expect.
5.

There are many potentially interesting blog posts people don’t pass on simply because it’s unclear where the information is coming from (or it’s unclear whether or not it’s true in the first place). Make sure to avoid this by clearly citing your sources (e.g. a linked “According to the NYT today..."), and by always giving as much proof as possible (e.g. in the form of a screenshot, which while not a final proof, is still a good hint your content is authentic).
6.

If your blog is in a language other than English, it won’t be able to easily attract a worldwide audience (as unfair as that may be). If you’re blogging about a topic of global interest, and your grip on English is OK, then it’s best to post in English even if that’s not your native language.
7.

If you blog daily, you increase the chance of people actually noticing your latest blog post. Not everyone uses an RSS reader.
8.

You should read your own post several times to check if you made everything clear. Did you talk about B without explaining A first? Did you omit an argument that is necessary to reach your conclusion?
Also, make sure that a newcomer to the subject can easily follow your explanations. (You don’t want to only write for an audience of experts, even if your blog mostly attracts this audience... who knows where a link to your post might end up!)
9.

Write about what you know – the more you are an expert on something, the more likely your view on this issue helps others. (Note that the more you cover a specific topic, the more you will become an expert on it... so keep blogging.)
10.

Sometimes the best post ideas are the ones covering a subject you care deeply about (and do care about for a long time already).

About this test

Checking dozens of links daily for Google Blogoscoped, I realized there are several factors that make me link (or not link) to other blog posts. I’m sure every other blogger experiences the same. It’s almost like you build a “spam filter” in your mind, and if too many things seem to be wrong with the post, you don’t link to it – or vice versa, when a lot of things are “right” with the post you just have to link to it. It’s an intuitive choice but I think it consists of various micro-choices, which I tried to formalize with the test to help others create more linkable posts.
Linkability shouldn’t be your main goal when blogging, but it’s a good indicator of how approachable and interesting your writing is.
– Philipp Lenssen, philipp.lenssen@gmail.com, May 2006

http://www.howlinkable.com

"[A] nifty little quiz that aims to determine how likely it is that someone will link to your blog post ... the results page offers up tips and advice based on the way that you answered the questions."
– Search Engine Guide

viernes, 27 de abril de 2007

Problemas con Technorati

Estoy intentando saber porqué Technorati no indexa correctamente los links de los blogs que hay en blogger a blogs que están fuera (dejo para otro día cómo hacer backlinks a blogger)

El caso es que en este blog hay varias menciones a Bitácora Kcslot y no he conseguido que se liste en Technorati aún.

¿Si no logro que se vea un blog que yo mismo controlo, como lograré que se vean blogs de otros que también me listan?